Tabliczka mnożenia
Dodano: 03.12.2019, 00:00
Lokalizacja: Kraków
Wyświetleń: 541
ID ogłoszenia: 18723
Cena:
5 PLN
Szczegóły ogłoszenia
BigX to aplikacja do nauki tabliczki mnożenia. Przyjazny interfejs podzielony na 3 różne strefy. Nauka, Ćwiczenia i Test.
- „Nauka” – podzieliliśmy na dwie części. Mamy tu „Tabelę mnożenia” gdzie w tabelaryczny sposób zestawiliśmy wyniki mnożonych przez siebie liczb naturalnych w zakresie stu. „Słuchaj i ucz się” to druga część tej strefy. Uczeń poznaje tu wyniki mnożenia przez 1, 2, 3 aż do 10, które przedstawione są czytelnie i pojedynczo na ekranie. Lektor czyta działanie, a uczeń proszony jest o głośne powtarzanie.
- „Ćwiczenia” również podzielone są na dwie części. Pierwsza to gra na zasadzie quizu gdzie należy wybrać poprawny wynik spośród 4 podpowiedzi, a druga zabawa to „Gra Matrix”. W przedstawionej tabeli należy wyszukać błąd. Gra ta może zostać urozmaicona przez dodanie timera, który bezwzględnie będzie ograniczać czas na poprawną odpowiedź.
Obie gry mają swoją punktacje, a uczeń zostaje nagrodzony gwiazdkami postępu w zależności od stopnia zaawansowania.
- „Test” jest miejscem dla sprawdzenia wiedzy. Nie ma tu łatwych pytań i obejmuje on całość tabliczki, lecz bez mnożenia przez 0, 1 i 10. Czas na odpowiedź w zależności od ustawień może zostać ograniczona czasowo. Oczywiście przydzielane są punkty, a gwiazdki postępu odzwierciedlają umiejętności.
Rodzic może monitorować sukcesy dziecka spoglądając na tabelę wyników dla poszczególnych ćwiczeń i testu.
Ustawienia pozwolą nam zdecydować o dźwiękach aplikacji, włączeniu i wyłączeniu lektora w dziale „Nauki”. Umożliwią pomieszanie losowe pytań w Quizie i Teście, a także ustawić odpowiednio długi timer.
Aplikacja dostępna jest w 11 językach
- „Nauka” – podzieliliśmy na dwie części. Mamy tu „Tabelę mnożenia” gdzie w tabelaryczny sposób zestawiliśmy wyniki mnożonych przez siebie liczb naturalnych w zakresie stu. „Słuchaj i ucz się” to druga część tej strefy. Uczeń poznaje tu wyniki mnożenia przez 1, 2, 3 aż do 10, które przedstawione są czytelnie i pojedynczo na ekranie. Lektor czyta działanie, a uczeń proszony jest o głośne powtarzanie.
- „Ćwiczenia” również podzielone są na dwie części. Pierwsza to gra na zasadzie quizu gdzie należy wybrać poprawny wynik spośród 4 podpowiedzi, a druga zabawa to „Gra Matrix”. W przedstawionej tabeli należy wyszukać błąd. Gra ta może zostać urozmaicona przez dodanie timera, który bezwzględnie będzie ograniczać czas na poprawną odpowiedź.
Obie gry mają swoją punktacje, a uczeń zostaje nagrodzony gwiazdkami postępu w zależności od stopnia zaawansowania.
- „Test” jest miejscem dla sprawdzenia wiedzy. Nie ma tu łatwych pytań i obejmuje on całość tabliczki, lecz bez mnożenia przez 0, 1 i 10. Czas na odpowiedź w zależności od ustawień może zostać ograniczona czasowo. Oczywiście przydzielane są punkty, a gwiazdki postępu odzwierciedlają umiejętności.
Rodzic może monitorować sukcesy dziecka spoglądając na tabelę wyników dla poszczególnych ćwiczeń i testu.
Ustawienia pozwolą nam zdecydować o dźwiękach aplikacji, włączeniu i wyłączeniu lektora w dziale „Nauki”. Umożliwią pomieszanie losowe pytań w Quizie i Teście, a także ustawić odpowiednio długi timer.
Aplikacja dostępna jest w 11 językach
Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą
Cena:
5 PLN
Cena:
5 PLN
Przestrzegaj zasad bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 03.12.2019, 00:00
Lokalizacja: Kraków
Wyświetleń: 541
ID ogłoszenia: 18723