SPRZEDAM GOTOWĄ PRACĘ LICENCJACKĄ
Dodano: 15.09.2022, 19:15
Lokalizacja: lublin
Wyświetleń: 269
ID ogłoszenia: 9275
Cena:
70 PLN
Szczegóły ogłoszenia
Postawy uczniów wobec gier komputerowych (na przykładzie uczniów kl. VI Szkoły Podstawowej nr 12
Spis treści
Wstęp.......................................................................... .............................................. 4
Rozdział I. Charakterystyka gier komputerowych ................................................... 5
1.1 Historia powstania gier komputerowych.................................................... 6
1.2 Gatunki gier komputerowych i ich charakterystyka .................................. 9
1.3 Cechy gier komputerowych ..................................................................... 16
1.4 Atrakcyjność gier komputerowych dla dzieci i młodzieży ...................... 18
1.5 Gry komputerowe jako zjawisko społeczne i kulturowe ......................... 19
1.5.1 Zjawisko społeczne ............................................................................ 19
1.5.2 Zjawisko kulturowe ............................................................................ 19
Rozdział II. Postawy uczniów w świetle literatury ................................................ 21
2.1 Postawa – pojęcie, geneza, klasyfikacja, funkcje..................................... 21
2.2 Postawy uczniów wobec mediów i ich charakterystyka .......................... 23
2.2.1 Główne funkcje mediów i hipermediów: ........................................... 24
2.2.2 Oddziaływanie mediów na dzieci i młodzież ..................................... 24
2.2.3 Pozytywne i negatywne aspekty korzystania z gier komputerowych 25
2.3 Postawy uczniów wobec gier komputerowych w świetle dotychczasowych badań.......................................................................... ....................... 29
Rozdział III. Założenia metodologiczne badań własnych...................................... 32
3.1 Przedmiot i cele badań ............................................................................. 32
3.2 Problematyka.................................................................... ........................ 33
3.3 Zmienne i wskaźniki ................................................................................ 35
3.4 Metody, techniki i narzędzia badawcze ................................................... 38
3.4.1 Metody badań ................................................................................ ..... 38
3.4.2 Techniki badawcze ............................................................................. 39
3.4.3 Narzędzia badawcze ........................................................................... 40
3.5 Organizacja badań własnych .................................................................... 41
3
Zakończenie ................................................................................ ........................... 48
Bibliografia.................................................................... ......................................... 49
Aneks........................................................................... ........................................... 50
Spis treści
Wstęp.......................................................................... .............................................. 4
Rozdział I. Charakterystyka gier komputerowych ................................................... 5
1.1 Historia powstania gier komputerowych.................................................... 6
1.2 Gatunki gier komputerowych i ich charakterystyka .................................. 9
1.3 Cechy gier komputerowych ..................................................................... 16
1.4 Atrakcyjność gier komputerowych dla dzieci i młodzieży ...................... 18
1.5 Gry komputerowe jako zjawisko społeczne i kulturowe ......................... 19
1.5.1 Zjawisko społeczne ............................................................................ 19
1.5.2 Zjawisko kulturowe ............................................................................ 19
Rozdział II. Postawy uczniów w świetle literatury ................................................ 21
2.1 Postawa – pojęcie, geneza, klasyfikacja, funkcje..................................... 21
2.2 Postawy uczniów wobec mediów i ich charakterystyka .......................... 23
2.2.1 Główne funkcje mediów i hipermediów: ........................................... 24
2.2.2 Oddziaływanie mediów na dzieci i młodzież ..................................... 24
2.2.3 Pozytywne i negatywne aspekty korzystania z gier komputerowych 25
2.3 Postawy uczniów wobec gier komputerowych w świetle dotychczasowych badań.......................................................................... ....................... 29
Rozdział III. Założenia metodologiczne badań własnych...................................... 32
3.1 Przedmiot i cele badań ............................................................................. 32
3.2 Problematyka.................................................................... ........................ 33
3.3 Zmienne i wskaźniki ................................................................................ 35
3.4 Metody, techniki i narzędzia badawcze ................................................... 38
3.4.1 Metody badań ................................................................................ ..... 38
3.4.2 Techniki badawcze ............................................................................. 39
3.4.3 Narzędzia badawcze ........................................................................... 40
3.5 Organizacja badań własnych .................................................................... 41
3
Zakończenie ................................................................................ ........................... 48
Bibliografia.................................................................... ......................................... 49
Aneks........................................................................... ........................................... 50
Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą
Cena:
70 PLN
Cena:
70 PLN
Przestrzegaj zasad bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 15.09.2022, 19:15
Lokalizacja: lublin
Wyświetleń: 269
ID ogłoszenia: 9275