Koszalin, Czyszczenie, Regeneracja filtrów: DPF, FAP, SCR / KATALIZATOR
Dodano: 23.10.2019, 00:00
Lokalizacja: Koszalin
Wyświetleń: 1335
ID ogłoszenia: 19318
Cena:
399 PLN
Szczegóły ogłoszenia
SZYBKO SPRAWNIE I W ŚWIETNEJ CENIE... od 399zł
Chcesz Zregenerować swój filtr cząstek stałych...
Zapraszamy do nas:
75-736 Koszalin
ul: Gnieźnieńska 8 plac Moto-Park ( tor kartingowy )
Firma: DPF-KAT Paweł Choduń
Tel:***
Dysponujemy najnowszym sprzętem firmy OTOMATIC (Andrychów)
Czyścimy filtry wszystkich modeli aut Osobowych, Bus oraz Ciężarowych EURO6.
Profesjonalna Regeneracja hydrodynamiczna filtrów cząstek stałych: DPF, GPF / SCR , FAP / KATALIZATOR.
Jesteśmy w współpracy z najlepszymi renomowanymi Serwisami z grupy BOSCH oraz Warsztatami z zakresu mechaniki i elektromechaniki pojazdowej.
DLACZEGO WARTO?
Sterownik silnika (KASETA), na podstawie odczytu informacji podanej przez czujniki i odpowiedniego zachowania ze strony kierowcy, podaje paliwo w cyklu pracy tłoka dodatkową dawkę, która spala się poza komorowo.
Dzieje się to tak dlatego, że podawana jest dodatkowa dawka w czasie wydechu tłoka (lub bezpośrednio do filtra cząstek stałych), ponieważ panujące w środowisku pracy ciśnienie i temperatura są zbyt niskie, a tym samym aby doszło do zapłonu i spalania nagarów (sadzy), dawka spala się już poza układem silnika. Prowadzi to bezpośrednio do zwiększenia temperatury pracy w układzie wydechowym, a gdy osiągnie ona 600, 650 stopni Celsjusza, zaczyna się proces dopalania sadzy.
WAŻNE…
Jeśli twoje auto nie radzi sobie z dopalaniem filtra cząstek stałych, nie zalecamy wykonywać tej czynności komputerem serwisowym, ponieważ ciśnienia które już tam panują mogą uszkodzić wkład KATALIZATORA oraz monolit DPF, jak również uszkodzeniu może ulec CZUJNIK CIŚNIEŃ, SONDA LAMBDA, TURBINA lub popęka KOLEKTOR WYDECHOWY. Tego typu usługa jest wykonywana tylko w nowych autach, które trafiają na pełen serwis gwarancyjny.
Również używanie różnego rodzaju środków udrażniających prace filtra są niewskazane, ponieważ filtr cząstek stałych ulega utracie swoich prawidłowych parametrów pracy (kruszeje).
Proces wypalania filtra DPF nie gwarantuje długiej eksploatacji pojazdu, ponieważ filtr cząstek stałych ma za zadanie zebrania w sobie popiołów a wypalana jest tylko sadza. Jak wiemy popiół to ostatni „ODPAD”, który zostaje zmagazynowany w filtrze, a tym samym powoduje jego zapychanie.
Przebiegi prawidłowej REGENERACJI filtra cząstek stałych mają ogromne znaczenie na kondycje silnika oraz filtra cząstek stałych.
JAK CZYŚCIMY...
Czyszczenie filtra polega na obustronnym wypłukaniu zawartości filtra w specjalistycznej ma-szynie która za pomocą wody o temperaturze 60 stopni wraz z odpowiednio przygotowanym płynem oraz ciśnieniem, przywraca 100% sprawności filtra, tym samym nie niszcząc powłoki katalitycznej, która odpowiada za prawidłowe działanie filtra cząstek stałych.
Dlatego, jedyną skuteczna metodą oczyszczenia filtra DPF , GPF / SCR , FAP , Katalizator, jest jego demontaż, a następnie podanie Regeneracji hydrodynamicznej (mycie) w specjalistycznej maszynie która przywróci pełną sprawność filtra cząstek stałych (filtr jest jak nowy).
Czas regeneracji filtr cząstek stałych, na miejscu w czasie 2,5 godziny.
O regeneracji prawidłowego przebiegu filtra cząstek stałych, znajdziesz na naszej stronie: *****
Czynne:
Pon. - Pt. 8:00 do 16:00
Sobota i Niedziela po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
ZAPRASZAMY...
Chcesz Zregenerować swój filtr cząstek stałych...
Zapraszamy do nas:
75-736 Koszalin
ul: Gnieźnieńska 8 plac Moto-Park ( tor kartingowy )
Firma: DPF-KAT Paweł Choduń
Tel:***
Dysponujemy najnowszym sprzętem firmy OTOMATIC (Andrychów)
Czyścimy filtry wszystkich modeli aut Osobowych, Bus oraz Ciężarowych EURO6.
Profesjonalna Regeneracja hydrodynamiczna filtrów cząstek stałych: DPF, GPF / SCR , FAP / KATALIZATOR.
Jesteśmy w współpracy z najlepszymi renomowanymi Serwisami z grupy BOSCH oraz Warsztatami z zakresu mechaniki i elektromechaniki pojazdowej.
DLACZEGO WARTO?
Sterownik silnika (KASETA), na podstawie odczytu informacji podanej przez czujniki i odpowiedniego zachowania ze strony kierowcy, podaje paliwo w cyklu pracy tłoka dodatkową dawkę, która spala się poza komorowo.
Dzieje się to tak dlatego, że podawana jest dodatkowa dawka w czasie wydechu tłoka (lub bezpośrednio do filtra cząstek stałych), ponieważ panujące w środowisku pracy ciśnienie i temperatura są zbyt niskie, a tym samym aby doszło do zapłonu i spalania nagarów (sadzy), dawka spala się już poza układem silnika. Prowadzi to bezpośrednio do zwiększenia temperatury pracy w układzie wydechowym, a gdy osiągnie ona 600, 650 stopni Celsjusza, zaczyna się proces dopalania sadzy.
WAŻNE…
Jeśli twoje auto nie radzi sobie z dopalaniem filtra cząstek stałych, nie zalecamy wykonywać tej czynności komputerem serwisowym, ponieważ ciśnienia które już tam panują mogą uszkodzić wkład KATALIZATORA oraz monolit DPF, jak również uszkodzeniu może ulec CZUJNIK CIŚNIEŃ, SONDA LAMBDA, TURBINA lub popęka KOLEKTOR WYDECHOWY. Tego typu usługa jest wykonywana tylko w nowych autach, które trafiają na pełen serwis gwarancyjny.
Również używanie różnego rodzaju środków udrażniających prace filtra są niewskazane, ponieważ filtr cząstek stałych ulega utracie swoich prawidłowych parametrów pracy (kruszeje).
Proces wypalania filtra DPF nie gwarantuje długiej eksploatacji pojazdu, ponieważ filtr cząstek stałych ma za zadanie zebrania w sobie popiołów a wypalana jest tylko sadza. Jak wiemy popiół to ostatni „ODPAD”, który zostaje zmagazynowany w filtrze, a tym samym powoduje jego zapychanie.
Przebiegi prawidłowej REGENERACJI filtra cząstek stałych mają ogromne znaczenie na kondycje silnika oraz filtra cząstek stałych.
JAK CZYŚCIMY...
Czyszczenie filtra polega na obustronnym wypłukaniu zawartości filtra w specjalistycznej ma-szynie która za pomocą wody o temperaturze 60 stopni wraz z odpowiednio przygotowanym płynem oraz ciśnieniem, przywraca 100% sprawności filtra, tym samym nie niszcząc powłoki katalitycznej, która odpowiada za prawidłowe działanie filtra cząstek stałych.
Dlatego, jedyną skuteczna metodą oczyszczenia filtra DPF , GPF / SCR , FAP , Katalizator, jest jego demontaż, a następnie podanie Regeneracji hydrodynamicznej (mycie) w specjalistycznej maszynie która przywróci pełną sprawność filtra cząstek stałych (filtr jest jak nowy).
Czas regeneracji filtr cząstek stałych, na miejscu w czasie 2,5 godziny.
O regeneracji prawidłowego przebiegu filtra cząstek stałych, znajdziesz na naszej stronie: *****
Czynne:
Pon. - Pt. 8:00 do 16:00
Sobota i Niedziela po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
ZAPRASZAMY...
MASZ FIRMĘ? - Polecamy Tanie Pozycjonowanie Stron w Google
Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą
Cena:
399 PLN
Cena:
399 PLN
Przestrzegaj zasad bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 23.10.2019, 00:00
Lokalizacja: Koszalin
Wyświetleń: 1335
ID ogłoszenia: 19318